سارق منزل و اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در بابل دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌ های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌ های پلیسی تاکنون به ۱۱ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، کابل و سیم برق و مخابرات در سطح این شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ جعفری افزود: در بازدید از محل اختفای متهم، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌ روند، از شهروندان خواست: درصورت شناسایی و یا مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌ زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار