۹۵ واحد مسکن مددجویی در بوشهر افتتاح شد

معاون مشارکت ها، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور ۹۵ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این سازمان در این استان افتتاح شد.

۹۵ واحد مسکن مددجویی در بوشهر افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا هوشیار روز شنبه در آیین افتتاح این واحد‌های مسکونی گفت: از این شمار ۴۶ واحد مربوط به خانواده‌های چند معلولی و ۴۹ مورد عادی و به صورت خودمالکی است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۴۲ نفر از مددجویان بهزیستی استان بوشهر در نوبت مسکن هستند اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۷۵ واحد مسکونی مربوط به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر افتتاح و به آن‌ها واگذار شده است.

هوشیار بیان کرد: از ابتدای اجرای نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی تاکنون یکهزار و ۳۰۷ واحد مسکونی در استان بوشهر احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی در باره اشتغال معلولان بیان کرد: تعهد اشتغال بهزیستی استان بوشهر در سال گذشته ۸۴۵ نفر بود که این اداره کل موفق شد بیش از تعهد خود معادل ۹۵۰ نفر فرصت شغلی برای خانواده‌های هدف ایجاد کند.

هوشیار اظهارداشت: همچنین در سال جاری تعهد بهزیستی بوشهر ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی برای جامعه هدف است که تاکنون برای ۱۴۸ نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از این میزان ۴۰ میلیارد ریال ابلاغ و ۱۲ میلیارد ریال جذب شده است.

هوشیار با اشاره به تسهیلات صندوق توسعه روستایی اضافه کرد: تاکنون ۳۵۸ مورد با هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مربوط به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر ثبت شده که ۶۰ مورد آن تحقق یافته است.

انتهای پیام/م

افتتاح مسکن مددجویی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.