صداوسیمای مرکز زنجان امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت هفته دولت و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تدارک دیده بود و در مجموع توانست بیش از 4 هزارو 700 دقیقه برنامه در حوزه های سیما، صدا و خبر تولید، تأمین و پخش کرد .

تولید وپخش بیش از 4700 دقیقه برنامه در هفته دولت از صداوسیمای مرکز زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت هفته دولت و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تدارک دیده بود و در مجموع توانست بیش از 4700 دقیقه برنامه در حوزه های سیما، صدا و خبر تولید، تأمین و پخش کرد .
سیمای مرکز (شبکه اشراق) با دعوت از استاندار ، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی در برنامه های مختلف خدمات و اقدامات صورت گرفته را در مناطق مختلف استان به سمع و نظر بینندگان خود رساند .


سلام زنجان ، آلاچیق، گئجه لر، نگاه روشن ، بیزیم ائللر برنامه هایی بودند که در سیما به صورت ویژه به مناسبت این هفته اختصاص داده شده بودند .
به علاوه بر این دو مستند فاخر با نام های «دستاورد » و «برمدار شتاب » تولید شده در مرکز نیز به تبیین و توضیح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران پس از انقلاب پرداختند.
در مجموع معاونت سیما بیش از 2200 دقیقه برنامه در این هفته تولید، تأمین و پخش کرد .


معاونت صدا نیز در این هفته برنامه های روتین و پرشنونده خود را به هفته دولت اختصاص داده بود . برنامه های سلام زنجان، آخشاملار ، یاشاییش و .... از جمله این برنامه های بودند . رادیو استانی همچنین برنامه ای با عنوان دستاورد را نیز برای این هفته تولید و پخش کرد که در آن با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی به بیان خدمات و کارهای صورت گرفته در استان پرداخت شده بود .
صدای زنجان نیز در مجموع بیش از 1260 دقیقه برنامه در این زمینه تولید، تأمین و پخش نمود .


معاونت خبر و خبرگزاری صداوسیما هم با تولید و پخش 1234 دقیقه خبر، گزارش و تفسیر رادیو تلویزیونی کوشید خدمات عمومی و اقدامات انجام شده در حوزه های بهداشت، درمان، تولید و صنعت همچنین خدمات راهسازی و عمران روستایی و .... را به سمع و نظر مخاطبان برساند.

در مجموع صداوسیمای استان تلاش کرد تا در حد توان و مقدورات با بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی روحیه امید و نشاط را در جامعه ایجاد نماید

انتهای پیام/ن

 

تولید برنامه در شبکه اشراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.