معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت : تعامل دستگاه های اجرایی با هم راه گشای بسیاری از مشکلات ایجاد اشتغال روستاییان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به تلاش ها برای اجرای تعهدات اشتغال روستایی و عشایری گفت : مشکلات متقاضیان ایجاد اشتغال در روستاها باید هر چه زودتر حل شود و دستگاه های اجرایی باید نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند .

وی با اشاره به رتبه هفتم استان سمنان در اعطای تسهیلات مصوب اشتغال روستایی و عشایری در کشور گفت : متاسفانه رتبه ما در کشور خوب نیست و باید تلاش بیشتری برای راتقاء این رتبه انجام دهیم .

عسگری با تاکید بر پیگیری مداوم در شهرستان ها برای حل مشکلات متقاضیان اشتغال اظهار داشت : دولت توجه ویژه ای به  اشتغال روستایی دارد و دستگاه های اجرایی باید دولت را در اجرای این سیاست همراهی کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد : باید برای معرفی طرح های جدید به بانک ها و تشویق مردم به ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال در روستاها تلاش بیشتری شود .

انتهای پیام / ذ

 برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار