رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از انجام بیش از 17 هزار و 325 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان اردبیل خبر داد.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها در مردادماه امسال همزمان با سراسر کشور در راستای جلوگیری از تخلفات در سطح بازار و واحدهای صنفی در استان اردبیل نیز آغاز شده و توانسته‌ایم با اجرای این طرح اقدامات کنترلی مناسبی را در استان شاهد باشیم.

وی از انجام بیش از 17 هزار و 325 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در قالب این طرح خبر داد و گفت: به دنبال بازرسی‌های انجام شده شاهد برخی تخلفات در واحدهای صنفی بودیم که تعداد 524 مورد پرونده برای این واحدها به ارزش بیش از 21 میلیارد ریال تشکیل شده و برای گذراندن مراحل قانونی با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به دریافت 509 مورد گزارش مردمی مبنی بر تخلفات در واحدهای صنفی استان در قالب این طرح بیان کرد: پس از بررسی‌ها و بازرسی‌های لازم از واحدهایی که توسط مردم گزارش شده مشخص شد که از این تعداد 158 مورد متخلف بوده و برای آنها پرونده تشکیل شد و 106 مورد نیز در دست بررسی بوده و نیز 245 مورد از این تعداد فاقد تخلف شناسایی شده‌اند.

عاملی از تداوم اجرای این طرح در سطح استان خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی و کنترلی به صورت دوره‌ای در سطح استان تداوم خواهد داشت و تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای هر چه بهتر طرح زمینه برای جلوگیری از برخی نابسامانی‌ها در سطح بازار را فراهم آورده و بتوانیم رضایت عمومی را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت مردم در اجرای این طرح تصریح کرد: سامانه 124 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این حوزه بوده و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح بازار اعم از احتکار کالاهای اساسی، تخلف در فروش کالاها و هر گونه تخلف دیکر موارد را از طریق سامانه مطرح کنند تا رسیدگی سریع به این موارد انجام شود.

انتهای پیام/ح

تشکیل 524 مورد پرونده  برای واحدهای صنفی متخلف در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.