نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با انتشار پیام مشترک، کسب ۱۳ مدال رنگارنگ ورزشکاران استان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، به مردم ورزش دوست و خانواده بزرگ ورزش مازندران تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، متن کامل پیام آیت الله طبرسی و مهندس محمد اسلامی در مورد درخشش قهرمانان و مدال آوران غیور مازندرانی  به شرح زیر است : تاریخ ورزش کشور ما شاهد این حقیقت است که هرگاه ایران اسلامی در صحنه‌ای از صحنه‌ها و آوردگاه‌های بزرگ ورزشی درخشید، سهم ورزشکاران مازندرانی در کسب این دستاورد‌ها و اهتزاز پرجم مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده و ماندگار بوده است.

رقابت دلاورانه و موفقیت‌های ارزنده سیزده ورزشکار کاروان اعزامی مازندران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا در قالب تیم ملی، جلوه‌ای دیگر از درخشش همیشگی ورزش استان در صحنه‌های بزرگ بین المللی است.

بدون تردید کسب پنج مدال طلا، سه نقره و پنج برنز توسط جوانان شایسته مازنی در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و سهم قابل توجه در کسب جایگاه ششمی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در جدول این دوره از بازی‌ها که با تلاش، فداکاری و سخت کوشی جوانان برومند و افتخار آفرین مازندرانی حاصل شد همچون برگ‌های زرین در دفتر افتخارات ورزش مازندران ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان، کاروان ورزشی مازندران و جامعه بزرگ ورزش استان، ﺍﺯ ﺩﺭﮔﺎﻩ خداوند قادر متعال، ﺗﻮﻓﯿﻘﺎﺕ ﺭﻭﺯﺍﻓﺰﻭﻥ شما ﻭ. ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﺮﻭﻣﻨﺪ ﻭ. ﺗﻮﺍﻧﺎﯼ مازندرانی را ﺩﺭ مسیر ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ ﺑﺮ ﻗﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺭﻓﯿﻊ موفقیت و ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﻣﺴﺌﻠﺖ می‌ﻧﻤﺎییم و امیدواریم ورزش مازندران در آوردگاه‌های بزرگ ورزشی در آینده همچنان پیروز و سربلند باشد.

 انتهای پیام /ر 

 پیام تبریک  استاندار مازندران  در مورد درخشش ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.