استاندار مرکزی گفت: طی هفته دولت سال جاری ۹۶ پروژه در شهرستان ساوه مورد بهره برداری قرار گرفت یا کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید علی آقازاده استاندار مرکزی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: طی هفته دولت سال جاری ۹۶ پروژه در شهرستان ساوه افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد که از این ۹۶ پروژه، ۷۹ مورد با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان بهره برداری و ۱۷ پروژه نیز در حوزه‌های مختلف کلنگ زنی شد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این ۷۹ پروژه ۵۴۱ مورد شغل پایدار مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد که از این رقم ۱۶۹ شغل مستقیم و بقیه غیرمستقیم است و این تعداد اشتغال در کاهش نرخ بیکاری شهرستان ساوه نقش مهمی دارد.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: طی ماه های گذشته شرایط خاصی بر کشور از نظر اقتصادی حاکم شد که این شرایط هم اکنون تحت کنترل قرار گرفته و وضعیت با تغییر مدیران رو به بهبودی است.

آقازاده عنوان کرد: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط سختی را هم پیش رو داریم، اما می توانیم با انسجام و امید به آینده، این روزها را نیز همچون گذشته پشت سر بگذاریم.  مدیریت مدبرانه می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و در این شرایط بایستی امیدمان به غیر از خدا و خودمان از دیگران بریده شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش و همت داشته باشیم تا به روزهای ایده‌آل برسیم، ملت ما سخت ترین روزها را با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته، با انسجام و پایداری می توان از این مشکلات نیز گذر کرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در گرانی ها و مشکلات اقتصادی، هم کارگر، هم کارفرما آسیب می بیند، باید با همت و وحدت ملی باز هم برای این کشور حماسه بیافرینیم تا با عبور از مشکلات موجود و هجمه ها علیه کشور به شرایط مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ب

بهره برداری از پروژه های شهرستان ساوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.