دود قلیان ۲ کافی شاپ را به تعطیلی کشاند.

محمد حسین کیانفر مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در ادامه روند اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و همچنین افزایش نظارت بر مراکز عرضه کننده قلیان، به دستور مقام قضایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان فارس، دو کافی شاپ به دلیل عرضه قلیان تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به بازدید‌های کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از واحد‌های صنفی و ارایه آموزش‌های موردنیاز و همچنین هشدار‌های شفاهی و کتبی در زمینه عرضه نکردن دخانیات و قلیان، به دلیل بی اعتنایی برخی متصدیان در عرضه قلیان و اصرار بر تکرار تخلف، پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارسال و واحد‌های صنفی متخلف تعطیل شدند.

کیانفر ادامه داد: این مرکز بر اساس روال گذشته، با جدیت بیشتری در این باره، موضوع را دنبال کرده و پرونده تخلف متصدیان واحد‌هایی که نسبت به اخطار‌ها و هشدار‌ها بی اعتنا هستند را برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع می‌دهد.

وی همچنین به فعالیت برخی از این مراکز در ساعات شب اشاره کرد و گزارش داد: بازرسان بهداشت محیط علاوه بر بازدید‌های مداوم خود، اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی در نوبت‌های عصر و شب می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون، برخورد می‌شود.

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عرضه قلیان، مراتب را برای رسیدگی به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

پلمپ دو کافی شاپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.