رزمایش سراسری "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ " در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مرحله نخست رزمایش سراسری "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ " با هدف نمایش اقتدار بسیجیان و با رمز "یا رسول الله" در استان مرکزی آغاز شد.

مرحله اول رزمایش با حضور اعضای گردان‌های بیت المقدس در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار می‌شود و در مرحله دوم گروه‌های جهادی با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهر‌های استان خدمات عام‌المنفعه به مردم ارائه می‌کنند و مرحله سوم و آخرین مرحله رزمایش با تجمع اجرا خواهد شد.

سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه درمرحله اول رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ " در سراسر کشور هزار گردان از گردان‌های بیت‌المقدس شرکت می‌کنند افزود: این مرحله در استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تا پایان رزمایش بین ۵۶ تا ۱۷۰ گروه جهادی گروه‌های جهادی سازمان یافته بسیج استان مرکزی با اعزام به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها به مردم این مناطق خدمات ارائه می‌کنند و مرحله سوم رزمایش هم در هفته دفاع مقدس و با تجمع ۳۰ هزار نفر از بسیجیان در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ " از تاریخ ۹ شهریور ماه در کشور آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد.

آغاز رزمایش

انتهای پیام/ج

آغاز مرحله نخست رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ " در استان مرکزی

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.