رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود از کشف یک انبار مواد غذایی مظنون به احتکار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین سعدالدین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: بازرسان اداره های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت و ماموران پلیس آگاهی در قالب گشت های مشترک نظارت و بازرسی این انبار مواد غذایی را که موجودی کالای خود را به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده بود ، کشف و پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گفته سعدالدین، این انبار دارای 557 میلیون و 500 هزار تومان اقلام مواد غذایی از جمله تن ماهی، انواع نوشیدنی، مواد شوینده و دستمال کاغذی است.

وی افزود: در صورت احراز تخلف اعلام نکردن موجودی کالا متخلف برابر ماده 60 قانون نظام صنفی در بار اول به 70 درصد ارزش کالای احتکار شده و عرضه آن در شبکه فروش محکوم می شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود تصریح کرد: همه افراد حقیقی، حقوقی، عمده فروشان و شرکت های پخش که اقدام به خرید، نگهداری و فروش کالا در حجم عمده می کنند موظفند ضمن اعلام مکان انبار و دریافت کد از اداره صنعت، معدن و تجارت موجودی کالای خود را نیز اعلام کنند.

شهروندان در صورت مشاهده انبارهای ذخیره مواد غذایی، لوازم یدکی و لوازم خانگی به سامانه پیامکی تعزیرات حکومتی به شماره 300000135 و یا تلفن گویای 124 اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات کشف انبار کالای مظنون به احتکار در شاهرود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.