۱۱ مدال رنگاررنگ از آن دختران خوزستانی در مسابقات دو و میدانی

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان از کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط دختران خوزستانی در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: مرحله دوم  مسابقات دو ومیدانی دختران نوجوان کشور ١١  شهريورماه به ميزبانی سنندج برگزار شد و تیم دو و ميدانی دختران خوزستان به 2 مدال طلا، 7 نقره و 2 برنز دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اسامی مدال آوران خوزستانی افزود: در این رقابت‌ها  ساناز شاهپری در دو ٤٠٠ متر و  نازنين نظرزاده در پرتاب نيزه به مدال طلا رسیدند، سوگند نوروزی‌نژاد در پرتاب ديسک، پارميس حيدری در دو ١٠٠ متر بامانع، روشنک‌ كاظمی‌نسب در دو ١٠٠ متر،  زينب صادقی در پرتاب نيزه، نگار وزيری در پرش طول، زهرا كاووسی  در دو ١٠٠ متر و تیم  تيم امدادی مدلی رله متشكل از ساناز شاهپری، روشنک كاظمی‌نسب، نگار وزيری و آوا چهارتنگی مدال نقره را کسب کردند و  آوا چهارتنگی در دو ١٠٠ متر بامانع و  آناهيتا طيبی در پرتاب وزنه مدل برنز را ازآن خود کردند.

پویا بیان داشت: این موفقیت‌ در حالی به دست آمده است که مشکل مالی دو و میدانی خوزستان پابرجاست و تلاشی برای رفع آن نیز نمی‌شود و می‌طلبد که مسوولان استان نگاه مهربان‌تری نسبت به رشته دو و میدانی داشته باشند.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان عنوان کرد باتوجه به نداشتن حمایت مالی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، قصد اعزام تیم‌‌های پسران و دختران استان را به این مسابقات نداشتیم ولی تنها برای این‌که تلاش و زحمات این ورزشکاران و مربیان آن‌ها از بین نرود این اعزام‌ها صورت گرفت که خدا را شکر هر دو تیم نیز رشد مدالی خوبی داشتند و سربلند از این مساتبقات بیرون آمدند.

انتهای پیام/م

درخشش دختران خوزستانی در مسابقات دو و ميدانی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.