مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تخصیص اعتبار ۵۱ میلیارد تومانی برای بهره برداری از طرح های ورزشی در هفته دولت خبرداد.

اعتبار ۵۱ میلیارد تومانی برای بهره برداری از طرح های ورزشی درهفته دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم ۲۶ طرح ورزشی در استان با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۵ طرح دیگر هم به بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود:از ابتدای دولت تاکنون ۵۱ میلیارد تومان برای ۲۶طرح ورزشی هزینه شده است و این تخصیص اعتبارات به‌ نو به خود عملکردی بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه افزایش زیرساخت‌های ورزشی به ترویج نشاط اجتماعی، پرورش نیروهای مستعد، ورزش قهرمانی و ترویج ورزش همگانی منجر می‌شودتصریح کرد: تا پایان سال۹۷ شاهد افتتاح ۱۵ طرح دیگر ورزشی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خواهیم بود که به ارتقای سرانه ورزشی استان نیز کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز داشت: با تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ورزشی سال جاری مجموع اعتبارات پروژه‌های ورزشی استان در بازه زمانی پنج‌ساله اخیر به ۸۵ میلیارد تومان خواهد رسید که یکی از بالاترین سرانه‌های اعتباری در ورزش استان محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌ها و استعداد موجود در استان سمنان نشان می‌دهند که تقویت زیرساخت‌ها نه‌تنها هزینه کرد نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری موفق محسوب می‌شود چرا که ورزشکاران استان تاکنون موفق به ثبت ۸۰۰ عنوان قهرمانی کشور و ۱۷۰ عنوان قهرمانی آسیا و جهانی شده‌اند که این امر نشان می‌دهد تا چه اندازه استعداد ورزشی در استان موجود است.

انتهای پیام / ز

۲۶ طرح ورزشی در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار