ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: یک لحظه هم به باخت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ فکر نکردم و تمام تلاشم را برابر حریفانم به کار گرفتم.

کیانی: یک لحظه هم به باخت در بازی های آسیایی فکر نکردم/تیم بانوان از نبود اعتماد به نفس لطمه خوردناهید کیانی ملی پوش تکواندو بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بازی‌های آسیایی جاکارتا از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان به نامی در این رقابت‌ها حضور داشتند. در وزنی که من رقابت می‌کنم حریفان قدرتمندی حضور دارند و این وزن یکی از سخت‌ترین اوزان المپیکی است که در سطح جهان هم نفرات حرفه‌ای دارد.

او ادامه داد: در بازی‌های آسیایی یک لحظه هم به باخت و شکست فکر نکردم و تمام تلاشم را برابر همه حریفانم به کار گرفتم تا بتوانم مدال خوش رنگی را کسب کنم. حریف تایلندی من بسیار قدرتمند بود و در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به او واگذار کردم و نتوانستم راهی فینال رقابت‌ها شوم.

کیانی درباره عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان در بازی‌های آسیایی گفت: از تعداد مدالی که تیم بانوان کسب کرد می‌توان گفت به طور حتم عملکرد خوبی نداشتند و این در حالی است که ملی پوشان ما از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما دلیل اصلی این اتفاق اعتماد به نفس پایین بازیکنان است. تکواندوکاران ما خودباوری ندارند و به همین علت برابر نماینده‌های خیلی معمولی هم نتیجه را واگذار کردند. لطمه اصلی را نبود اعتماد به نفس کافی و خودباوری پایین به تیم بانوان زد.

او تصریح کرد: در اردو‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما از نظر روحی و روانی نتایج را واگذار کردیم که امیدوارم بتوانیم سطح خود باوری تیم را ارتقا دهیم تا شاهد نتایج درخشانی در رقابت‌های پیش رو باشیم.

ملی پوش تکواندو بانوان ایران درباره واکنش خانواده خود نسبت به کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: تمام مدت خانواده ام از من حمایت کردند و حتی یکی از خواهرانم باعث شد که من وارد ورزش تکواندو شوم. پدر و مادر استقبال گرمی از من داشتند و البته در زمان‌هایی که موفق به دریافت مدال نشوم هم باز از من حمایت می‌کنند.

کیانی درباره مسابقاتی که در پیش است عنوان کرد: کادر فنی اسم من را برای حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعلام کردند که این موضوع هنوز قطعی نشده است و در روز‌های آتی حضورم در مسابقات گرندپری مشخص می‌شود.

او افزود: رقابت‌های گرندپری به دلیل حضور بهترین‌های دنیا از سطح بالایی برخوردار است و شرکت در این مسابقات می‌تواند تجربه ملی پوشان را افزایش دهد و باعث ارتقا رنکینگ جهانی تکواندوکاران شود.

کیانی در پایان بیان کرد: در صورتی که در رقابت‌های گرندپری منچستر حاضر نشوم، همراه تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی جهان و گرند اسلم تمرین خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:ناهید کیانی: مدال طلا جواب زحماتم بود

کیانی: در سخت‌ترین وزن تکواندو رقابت می‌کنم

مدال برنز آسیا بر گردن کیانی


انتهای پیام/

اظهارات کیانی درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار