مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۶۴۰ نفر از دانشجویان به ٢۵ اردوی جهادی در مناطق زلزله زده کوهبنان و سرپل ذهاب اعزام شدند.

علی پور میرزایی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۶۴۰ نفر از دانشجویان به ٢۵ اردوی جهادی  اعزام شدند.

پور میرزایی گفت :  در این اردو‌های جهادی که بمدت 10 روز برگزار شد ،  ۲۰۰ نفر در مناطق زلزله زده کوهبنان و سرپل ذهاب حضور یافتند و به خدمت رسانی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و سلامت پرداختند.

وی خودسازی و ارتقاء مهارت‌ها و نیز آشنایی قشر دانشجو و آینده ساز با مشکلات و مسائل جامعه را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانست و گفت: در تلاشیم با استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی و انگیزه و اخلاص دانشجویان نسبت به رفع محرومیت و کمک به افراد مستضعف در زمینه‌های مختلف اقدامات متعددی انجام دهیم.

پور میرزایی افزود: سایر گروه‌ها در مناطقی نظیر دهستان اسفندآباد ابرکوه، ایثار شهرستان خاتم، دهستان آسفیج بهاباد و در سایر نقاط کشور همچون ریگان و رودبار در جنوب استان کرمان حضور یافتند.

وی ادامه داد: تعدادی از دیگر گروه‌ها در مناطق حاشیه شهر یزد در عرصه‌های عمرانی و کمک به خانواده‌های نیازمند و انجام پروژه‌های عام المنفعه اقدام کردند.

پورمیرزایی به اقدامات گروه‌های جهادی در بخش‌هایی نظیر عمرانی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های اخلاقی، عقیدتی و قرانی، مشاوره، ویزیت رایگان پزشک و متخصص اشاره کرد و گفت: تعمیر منازل محرومین، تکمیل مساجد، حسینیه‌ها وبرگزاری مراسمات فرهنگی، یادواره شهدا، توزیع بسته‌های فرهنگی، تجهیز کتاب خانه‌ها، کلاس‌های تقویتی و کمک آموزشی و همچنین توزیع دارو، خدمات دندانپزشکی، زنان و مامایی و توزیع بسته‌های بهداشتی از اقدامات صورت گرفته از سوی این گرو‌ها است.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی دانشجویان یزدی در مناطق زلزله زده کوهبنان و سرپل ذهاب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار