ثبت نام سومین جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری از مهرماه سالجاری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فراخوان ثبت نام سومین جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری از مهرماه سالجاری آغاز می‌شود.

این جشنواره در ۳ بخش دانشجویی، دانش آموزی و آزاد و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی، اصلاح نگرش اقتصاد مقاومتی، فرصت سازی مناسب برای صاحبان ایده، تجاری سازی ایده‌های برتر و جلب و هدایت سرمایه گذاری در راستای علوم نوپا و دانش بنیان و در حال رشد برگزار خواهد شد.

گفتنی است: اولین و دومین جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به همت مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه شهرکرد و با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف استان برگزار گردید.

انتهای پیام/ف

آغاز ثبت نام جشنواره ایده سبزکوه از مهرماه سالجاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۰:۳۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ساختن‌ ادم اهنی که همه ی کارهای ادم را انجام دهد برایت غذا درست کند خانه را تمیزکند به ماشینی تبدیل‌شود‌ که‌الودگی‌صوتی‌ والدگی هاو نداشته باشد واگر ترافیک بود ماشین مثل هواپیما بتواند پرواز کند ووقتی به‌جایی‌رسید‌که‌دیگر‌ترافیک‌نیست‌ خیلی خوب است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حسنی
۲۰:۲۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
ساختن یک ماشین برای اینکه در ایام هفته دراول صبح ماشین ها در شهر های بزرگ باعث ترافیک نشوند و ماشین به جای اینکه منتظر بماند بتواند مثل هواپیما از سطح زمین جدا شود وچند سطر با لا تر از خود حرکت کند مانند موشک که انرژی از زیر آن بر سطح جاذبه وارد کند ودر برابر نیرو مقاومت کند ووارد هواشود ماشین می تواند چندین برابر کمتر انرژی مصرف کند و در هوا حرکت کند برای اینکه در هوا ماشین ها باعث تصادف نشوند خطو طی رفت و برگشت با نوار و یا ... رسم کنند و چراغ راهنما بگذارند . با تشکر
آخرین اخبار