مدیر کل کمیته امداد استان همدان از برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریورماه و ۱۱ مهرماه در نقاط مختلف استان خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: جشن عاطفه‌ها هر سال در آستانه آغاز سال تحصیلی در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود در این راستا از طریق منابع دولتی و کمک‌های مردمی پوشاک و لوازم التحریر به کلیه دانش آموزان نیازمند اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار خواهد شد، مرحله اول پیش از بازگشایی مدارس در مصلی‌های نماز جمعه و امکان عمومی شهر و مرحله دوم پس از آغاز سال تحصیلی در سطح مدارس برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان  همدان ادامه داد: جشن عاطفه‌ها پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه و ۱۱ مهرماه در یک‌هزار و ۴۸۰ پایگاه در سراسر استان برگزار می‌شود، همچنین ۴۴ پایگاه در میادین شهرستان‌ها به‌ صورت ثابت و سیار، ۱۵۵ پایگاه بسیج و مساجد و ۲۱ مرکز نیکوکاری در همدان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته ‌شده است.

ترکمانه با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۲۶۰ پایگاه نیز در سطح مدارس پیش بینی شده است گفت: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس ۲۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کمک شایانی در بحث جشن عاطفه‌ها دارد ادامه داد: کمک‌های نقدی جمع آوری شده در مدارس در جشن عاطفه‌ها، توسط همان مجموعه برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس و یا دانش اموزان مدارس محروم شهر هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۲۲۰ دانش آموز و ۹۱۴ دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد هستند یادآور شد: دانش آموزان مددجو همواره از کمک هزینه‌های تحصیلی این مجموعه بهره‌مند می شوند اما بسیاری از دانش آموزان در استان تحت پوشش این مجموعه نبوده و نیارمند هستند که اختصاص هزینه‌های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها از مدارس می‌تواند برای آنها مفید واقع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان  همدان با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها «لبخند مهر بسته به مهر شما» است گفت: سال گذشته توسط این مجموعه حدود ۲۴۰ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند کمک شد که در مقابل ۲ میلیارد تومان جمع آوری شده از جشن عاطفه‌ها رقم بسیار ناچیزی است اما انچه در این میان مهم است حفظ روحیه تعاون و نو دوستی در جامعه است.

این مدیر قرآنی استان عنوان کرد: آشنایی نسل آینده جامعه با این چنین فعالیت‌هایی از مهمترین سیاست‌های کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری و عاطفه‌هاست، در این میان کمیته امداد به عنوان نهاد مهم در توسعه فرهنگ عمومی تلاش‌های موثری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار"لبخند مهر بسته به مهر شما" در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار