دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: ۱۴ هزار و ۹۴۵ پروژه با اعتبارات سپاه در امر محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام شده است.

اجرای بیش از ۱۴ هزار پروژه عمرانی توسط سپاه در مناطق محرومبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار ضیاء‌الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران امروز سه شنبه 13 شهریورماه در آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق محروم و افتتاح طرح‌های عمرانی امر محرومیت‌زدایی در شهرستان ها، اظهار کرد: در سطح کشور برای زوج‌های جوان مناطق محروم ۱۵۴ هزار جهیزیه فراهم شده است و ما به دنبال این هستیم که این تعداد را به ۲ هزار و ۲۵۰ سری جهیزیه برسانیم.

وی با اشاره به موضوع محرومیت‌زدایی در کشور، اظهار کرد: در روستاهای آبادان و خرمشهر ۸۰۰ نهر لایروبی شده است که در این زمینه ۵۰ درصد افزایش کیفی و ۶۰ درصد افزایش کمی را به همراه داشته ایم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه گفت: ۱۴ هزار و ۹۴۵ پروژه با اعتبارات سپاه در امر محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام شده است که از این تعداد پروژه‌ها ۷ هزار مربوط به طرح‌های غیرعمرانی صرف شد.

حزنی اظهار کرد: بر همین اساس تاکنون ۱۲۰ مسجد و ۱۷۵ خانه احداث و ۲۰۰ باب منزل در روستاهای آبادان و خرمشهر تعمیر شده است.

وی همچنین با اشاره به بحث خدمات درمانی، عنوان کرد: بر همین اساس با فراهم کردن عمل جراحی برای ۵۰۰ نفر، زندگی آنها بهبود یافته و همچنین ۲۰۰ عینک به نیازمندان در این مناطق اهدا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار