اخبار ورزشی از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، تیراندازی، تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، کاراته، وزنه برداری جانبازان و معلولین و ژیمناستیک را در روز سه شنبه سیزدهم شهریور ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی از مراسم تجلی و بدرقه برای ملی پوشان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، مصاف تیرانداز قزوینی در رقابت‌های جهانی، دعوت مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، درخشش دختران استان در رقابت‌های کاراته، حضور مربی قزوینی در رقابت‌های جهانی وزنه برداری جانبازان و معلولین و برگزاری مجمع عمومی هیات ژیمناستیک هستید.

مراسم تجلیل و بدرقه ملی پوشان آسیایی و پاراآسیایی فردا برگزار می‌شود

با پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، از ملی پوشان مدال آور ورزش استان در بازی‌های آسیایی تجلیل می‌شود.

بهمن عسگری در کاراته، رضا علیپور در سنگنوردی و مهدی مرندی در والیبال طلایی‌های ورزش استان هستند و تهمینه کربلایی صادقی هم نشان برنز بازی‌های آسیایی در پنچاک سیلات را کسب کرده است.

استاندار قزوین قول پرداخت ۳۰، ۱۷ و ۱۲ سکه بهار آزادی را به مدال آوران بازی‌های آسیایی داده بود.

همچنین برای محسن و سمیرا جلیلوند در گلبال، حسین فرزانه سیاهکل در والیبال نشسته، علیرضا قورچی بیگی در شطرنج، کامران یزدی در دو و میدانی بعنوان ورزشکار و جبرئیل عبادی در تیراندازی با کمان بعنوان مربی برای اعزام به بازی‌های آسیایی بدرقه می‌شوند.

این مراسم فردا عصر در محل استانداری برگزار می‌شود.

تیرانداز قزوینی در رقابت‌های جهانی به مصاف حریفان می‌رود

ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی تیراندازی امروز در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان کره جنوبی به مصاف حریفان می‌رود.

برخورداری در رشته تپانچه ۵۰ متر پا به جوخه آتش می‌گذارند.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی برگزار می‌شود.

مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین فراخوانده شد

جبرئیل عبادی مربی آبیکی به دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی دعوت شد.

نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان معلولان از فردا در سایت تیروکمان کارخانه الیاف واقع در شهریار آغاز می‌شود و تا ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

صدرنشینی هیات کاراته قزوین در لیگ کاتا خردسالان دختر

رقابت‌های هفته دوم لیگ کاتا دختران خردسال با صدر نشینی هیئت کاراته قزوین در گروه سه به پایان رسید.

در بازی‌های این هفته نماینده استان برابر، شیتوریو اینوئی‌ها خوزستان، شهر قدس الف، هیئت کاراته استان البرز و جاناتان تهران به برتری رسید.

این رقابت‌ها در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

مربی قزوینی در رقابت‌های وزنه برداری جانبازان و معلولین آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

احمد ملاحسینی از قزوین بعنوان مربی در‌ ترکیب تیم ملی عازم رقابت‌های وزنه برداری جانبازان و معلولین آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن شد.

این مسابقات پیش از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و یکی از پیش نیاز‌های حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، از ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی سالیانه هیات ژیمناستیک استان برگزار شد

در این مجمع که عصر دیروز در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، درگاهی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع ژیمناستیک استان، عملکرد سال گذشته این رشته ورزشی را بررسی و برنامه سال ۹۷ را تدوین کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.