مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه به دلیل ترافیک کاری نتوانستیم مراسم بدرقه ای برای 12 نماینده کرمان در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا داشته باشیم، از برگزاری مراسم جشنی طی هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در جمع 22 نماینده ی استان کرمان در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه از زمانی که مفتخر به خدمت در عرصه ی ورزش شدم، خیلی حرف و حدیث ها پیش آمد، گفت: یکی از این حرف و حدیث ها این بود که یک جوان کم تجربه می آید.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، خیلی تنهاست، افزود: اکنون بعد از یک سال و نیم با جرأت این حرف را  می زنم و اسناد و مدارکش هم موجود است.

امیری خراسانی با اعلام اینکه ورزشکاران ما خیلی مظلومند، از سیاسیون خواست: از وجود و حضور ورزشکاران به نحو احسنت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه این عده، وقتی کار از کار تمام می شود، فعالیت های ورزشیشان کنار می رود و ورشکاران را کاملاً فراموش می کنند.

امیری خراسانی خطاب به این عده ی خاص، یادآور شد: توی این یک سال و نیم گذشته، کدام بنگاه اقتصادی از کل استان را برای حمایت از این ورزشکاران آورده اید؟

وی بیان داشت: برای تبلیغات خودشان هزاران کار می کنند، فضای استان به سمت رشته هایی می رودکه ارزشی ندارند، چه کسی جلوی اینها را بگیرد؟

امیری خراسانی با بیان اینکه اکنون در مورد رشته ی ورزشی فوتبال حرف می زنم، چون از خانواده فوتبال هستم، گفت: سال گذشته باشگاه مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در لیگ دسته یک، حداقل 20میلیارد تومان هزینه کردند، این در حالیست که 10 درصد این 20 میلیارد، 2 میلیارد تومان می شود که می شد آن را برای این 22 نفر هزینه کرد، کاروان 22 نفره ای که استان کرمان هرگز در ادوار تاریخ به چشم خودش ندیده بود و امرز این 22 نفر با لطف خداوند، زحمات خود، رؤسای هیئت ها و همکاران بنده در اداره کل به این مرحله رسیدند.

وی افزود: از سال گذشته بر اساس سیاست های ورزش برای اولین بار در استان، ستاد استانی بازی های 2018 را تشکیل دادیم، دو جلسه داخلی داشتیم، جلسات بعدی با حضور رزم حسینی، داورزنی، خانم دکتر محمدیان و ... برگزار شد.

امیری خراسانی از حمایت های جدی رزم حسینی استاندار اسبق کرمان در طی دوران خدمتشان تشکر و قدردانی و تصریح کرد: واقعا جای ایشان امروز خالیست.

وی یادآور شد: نتیجه ی تمام زحمات و فعالیت های این ستاد استانی، حضور 22 نماینده از استان کرمان برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی بود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه در دور قبل رقابت های آسیایی از استان کرمان تنها 3 نماینده حضور داشت، بیان داشت: امسال 12 نماینده از استان کرمان در این رقابت ها حضور دارند و این رشد 4 برابری به لطف خداوند و زحمات ورزشکاران حاصل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در بازی های پاراآسیایی نیز در دور قبل 8 نماینده داشتیم که سه نفرشان از بچه های فوتبال 5 نفره بودند و امسال نیز 10 نفر نماینده شایسته داریم.

امیری خراسانی، یکی از اتفاقات خوبی در ورزش استان را حضور زهرا نعمتی به عنوان نماینده کرمان در رقابت های المپیک، پارااُلمپیک، آسیایی و پاراآسیایی عنوان کرد.

وی افزود: از مرداد ماه گذشته با یک طرحی به دنبال حمایت مالی از این ورزشکاران بودیم که متأسفانه نتوانستیم چیزی جذب کنیم.

امیری خراسانی تصریح کرد: بنده قبل از بازی ها قول داده بودم، برای کسانی که بتوانند ورودی رقابت ها را بگیرند مبلغ 100 میلیون ریال اعطا کنم که امروز در این مراسم این میزان در اختیار 22 نماینده قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اهدای جایزه ی 300 میلیون ریالی به مدال آوران طلای رقابت های پاراآسیایی، 200 میلیون ریال برای نقره و 100 میلیون ریال برای برنز خبر داد.

وی با اعلام اینکه نتوانستیم یک مراسم بدرقه برای نمایندگان کرمان در رقابت های آسیایی بگیریم، یادآور شد: با توجه به اینکه چند هیئت بود و ترافیک کاری پیش آمد، این مراسم برگزار نشد اما مقرر شده بعد از بازی های پاراآسیایی در هفته ی تربیت بدنی، یک جشن برای این عزیزان برگزار کنیم.

امیری خراسانی با بیان اینکه دست بوس تمام خدمتگزاران حوزه ورزش و جوانان هستم، ابراز امیدواری کرد: ورزش استان از تفکرات فوکولیستی نجات پیدا کند و خدمتگزاران ملت، به جای شعار دادن، واقع گرایانه برای مردم قدم بردارند.

انتهای پیام/ب

حضور مدیرکل ورزش کرمان در جمع 22 نماینده ی این استان در رقابت های جاکارتا

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار