مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اکران فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سنندج گفت: اکران فیلم های حوزه کودک در سینما روباز آبیدر سنندج با استقبال پرشور مردم همراه است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی گفت: اکران 10 فیلم حوزه کودک و نوجوان در بخش جشنواره و پنج فیلم خاطره انگیز کودکان در بخش جنبی همزمان با آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در سراسر کشور، در سنندج نیز آغاز شد.
وی با اشاره به اکران فیلم های بخش جنبی این جشنواره در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر سنندج عنوان کرد: پنج فیلم خاطر انگیز حوزه کودک و نوجوان از 10 لغایت 14 شهریور هر شب ساعت 22 در سینما روباز آبیدر سنندج به روی پرده می رود.
قلعه شاخانی، از استقبال مردمی و کودکان از این فیلم ها خبر داد و افزود: اکران این فیلم ها در سینما روباز آبیدر سنندج با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان مواجهه است.
وی با اشاره به عناوین فیلم های بخش جنبی ادامه داد: شهرموش‌ها ۱، گلنار، کلاه قرمزی و پسرخاله، پاتال و آرزوهای کوچک و دزد عروسک‌ها به ترتیب هر شب یک فیلم از شنبه شب تا چهارشنبه شب به روی پرده می رود.
این مقام مسئول همچنین گفت: در بخش مسابقه جشنواره نیز 10 فیلم در 10 سانس در ساعت های 17:30 و 19:30 در سالن شماره 2 سینما بهمن سنندج برای علاقه مندان در حال اکران است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین به فیلم های بخش جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: فیلم های شازده کوچولو، ضربه فنی در روز اول جشنواره، اردک لی و مرغ فلفلی در روز دوم، لکنت و سوم شخص غایب نیز همزمان با روز سوم این جشنواره اکران می شود.
قلعه شاخانی اذعان کرد: علاقه مندان به فیلم های کودکان و نوجوانان می توانند فیلم های آهوی پیشونی سفید ۲ و قهرمان کوچک را از امروز سه شنبه ۱۳ شهریور، پرنسس طلسم شده و آخرین داستان را نیز در آخرین روز از جشنواره نظاره گر باشند.
وی خاطر نشان کرد: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از ١٠ تا ١٤ شهریور با همکاری حوزه هنری کردستان در سنندج اکران می شود.

انتهای پیام/م

اکران فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.