مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از برگزاری جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار لبخند شما خبر داد.

حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه جشن عاطفه ها همانند سال های گذشته در دو مرحله برگزار خواهد شد اظهار داشت: در مرحله اول که ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه آغاز خواهد شد ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با استقرار در میادین اصلی و مصلاهای شهر کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز همزمان با بازگشایی مدارس و با توزیع بیش از ۱۷۰ هزار پاکت عاطفه ها در بین دانش آموزان انجام و در روز ۱۱ مهر ماه توسط جشن عاطفه مدارس جمع آوری خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه طبق برآورد های اولیه هر دانش اموز برای تهیه لباس و کتاب درسی خود به حداقل ۱۲۰ هزار تومان احتیاج دارد تصریح کرد:برای اولین بار در استان در قالب طرح پیش از مهر ۴۰۰۰ سبد تحصیلی که شامل کیف و لوازم التحریر دانش آموزان است توزیع شده است‌.

دشتی از مردم خواست با حضور در پایگاه های ثابت و سیار استان کمک های نقدی یا غیر نقدی خود را تحویل یا با مراجعه به سامانه ی ۳۰۰۰۳۳۰۴۵ و یا شماره گیری ۹۶۸۸۷۷ در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

انتهای پیام/ح

توزیع سبد تحصیلی در بین دانش آموزان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.