بزرگترین ماشین چاپ رول ۱۰ رنگ و مجهزترین دستگاه در جنوب شرق کشور با ظرفیت ۳۵ هزار برگ در شرکت چاپ و نشر گلرو بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گلرو مدیرعامل شرکت چاپ و نشر گلرو گفت: این دستگاه همزمان با شصتمین سالگرد افتتاح چاپخانه بیرجند در این شرکت راه اندازی شده است. 

وی با بیان اینکه دستگاه چاپ افست رول ۱۰ رنگ یکی از مجهزترین دستگاههای چاپ در جنوب شرق کشور است، افزود: این دستگاه می تواند نیازهای استان ها و حتی کشورهای همجوار خراسان جنوبی را در حوزه چاپ پاسخ دهد.

 گلرو هم  در خصوص عملکرد این دستگاه چاپ تصریح کرد: دستگاه چاپ افست رول، سه برابر دستگاه چاپ شیت، سرعت دارد و هر ساعت ٦٠ هزار برگ چاپ می کند در حالی که دستگاه چاپ شیت در بهترین وضعیت هر ساعت فقط ١٥ هزار برگ را می تواند چاپ کند.

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بیان کرد: دستگاه چاپ رول پشت و روی کاغذ را همزمان چاپ کرده اما در دستگاه چاپ شیت باید این کار به شکل مرحله ای و زمان بر انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه چاپ افست رول ١٠ رنگ با اعتبار ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان و از طریق اعتبارات بانک سپه خریداری شده است،گفت: ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار خرید، را شرکت چاپ و نشر گلرو  و بقیه اعتبار آن توسط بانک سپه تامین شده است.

نخستین چاپخانه در خراسان جنوبی سال ١٣٣٧ ایجاد شد و هم اکنون این صنعت ٦٠ ساله شده است.

انتهای پیام/ ط آ

 ماشین چاپ رول ۱۰ رنگ در جنوب شرق کشور راه اندازی شد

برچسب ها: کتاب ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.