مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان از ساماندهی کارت های سوخت گازوییل آزاد در استان با هدف جلوگیری از قاچاق این سرمایه ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله نجفی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان درخصوص ساماندهی وضعیت سوخت در استان بیان داشت: در راستای ساماندهی کارت های سوخت آزاد گازوییل(نفت گاز) محدودیت هایی در عرضه این سهمیه در جایگاه های سطح خوزستان اعمال شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور در هر یک از مناطق استان یک تا 2 جایگاه موظف به عرضه گازوییل به نرخ آزاد با ارائه کارت به خودروهای سنگین دیزلی هستند.

نجفی نرخ هر لیتر گازوییل در کارت های سوخت آزاد را 6 هزار ریال و در کشور عراق 27 هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت: تفاوت قیمت در آن سوی مرزها سبب کشش برخی افراد سودجو به سمت و سوی قاچاق گازوییل و تاراج این سرمایه ملی شده است.

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با بیان اینکه سوخت گازوییل در سهمیه آزاد برای شرایط اضطراری و غیرقابل پیش بینی در نظر گرفته شده اظهار کرد: اما برخی سودجویان با خرید و تخلیه سهمیه سوخت آزاد، آن را قاچاق می کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارش های متعددی از قاچاق گازوییل از مرزهای زمینی و آبی خوزستان دریافت شده افزود: ساماندهی کارت های سوخت آزاد تنها راه جلوگیری از قاچاق این نوع سوخت است.

نعمت اله نجفی با بیان اینکه در طرح تخصیص سوخت براساس طرح 'پیمایش '، گازوییل به ازای هر لیتر 3 هزار ریال عرضه می شود بیان کرد: در عرضه این سهمیه سوخت، هیچ محدودیتی در عرضه آن توسط جایگاه ها وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

ساماندهی کارت های سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.