مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتایجی که در جام جهانی کسب کردیم کارمان را برای نتیجه گیری در جام ملت‌های آسیا سخت‌تر می‌کند.

چشمی: نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ کارمان را برای جام ملت‌ها سخت‌تر می‌کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: اولین اردوی ما پس از رقابت‌های جام جهانی روسیه است و کم کم باید برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. خداراشکر امروز هم تیم تکمیل‌تر شده است و باید با همین روند کارمان را ادامه دهیم و در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیریم.

او درباره آخرین وضعیت جسمانی اش پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی اظهار داشت: خداراشکر طول درمانم به خوبی گذشت و توانستم بازی کنم.

چشمی درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند با اضافه شدن نفرات جدید و برگزای اردو‌های مستمر نتایج خوبی در جام ملت‌ها کسب کند یا خیر، بیان کرد: کارلوس کی روش قبل و بعد از جام جهانی روی برخی نفرات نظر داشت و بیشتر آن‌هایی که پیش از جام جهانی در فهرست تیم ملی بودند اکنون هم در اردو حاضر هستند. باید برای کسب نتایج خوب اردو‌ها و تمرینات خوبی هم پشت سر بگذاریم. با توجه به نتایجی که در جام جهانی گرفتیم نگاه ویژه‌ای روی تیم ملی است و همین امر کارمان را سخت می‌کند. با این حال تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار دوستانه این تیم با ازبکستان گفت: من اطلاعی از اینکه آیا ازبکستان تیمی است که پیش از جام جهانی هم با آن بازی کردیم ندارم، اما بدون شک ازبکستان تیم خوبی است که در آسیا حرف برای گفتن دارد. بازی اول در نخستین اردویمان به تیم ملی کمک می‌کند و انشالله بازی‌های آتی که برگزار می‌کنیم در کنار اردو‌های آماده سازی ما را در مسیر کسب نتایج خوب قرار بدهد و پرقدرت در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم.

چشمی درباره سنگین‌تر شدن وظایفش در خط دفاعی تیم ملی با توجه به تعریف و تمجید‌های کی روش از او گفت: کی روش روی تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌کند نظر مثبتی دارد و همین امر انتظار‌ها را افزایش می‌دهد. دعوت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن این تیم سختی زیادی دارد و نگاه مثبت کی روش هم کار هر بازیکنی را سخت می‌کند. باید ۲ برابر تلاش کنم تا جواب حمایت‌های او را بدهم.

انتهای پیام/

اظهارات روزبه چشمی در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار