مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون ۲۰ طرح اشتغال فراگیر با ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در بانک‌ها مصوب و پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین  در کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین با اشاره به اختصاص ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به استان قزوین گفت: از این میزان تا به امروز ۲۰ طرح از ۱۳ میلیارد تومان وام برخوردار شده است.

 بابایی افزود: در مشاغل روستایی میزان تسهیلات ابلاغی ۱۶ میلیارد تومان است که ۳۱۵ طرح به مبلع ۳ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی و پرداخت شده است.

وی گفت: در اشتغال عشایری و روستایی هم ۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از مجموع ۸۱۶ طرح روستایی ارائه شده به بانک‌های استان تعداد ۶۰۷ طرح برگشت داده شده است.

وی بیان کرد: میزان پرداخت تسهیلات روستایی درشهرستان آبیک ۹ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان، در شهرستان البرز ۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان، در شهرستان تاکستان ۱۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان، در بویبن زهرا ۱۴ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان و در شهرستان آوج ۳ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در میان دستگاه‌های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی با ۴۹ میلیارد تومان، صنعت ۱۰ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان، میراث فرهنگی ۷ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان، ارتباطات یک میلیارد تومان و ورزش و جوانان ۱۰۰ میلیون تومان به طرح هایشان تسهیلات پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/

کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار