به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی گفت: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیت های صادره توسط شرکت ها هستند.
وی گفت: ماده 6 از آیین نامه مذکور صراحتا اعلام کرده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت می باشد.
کرمی گفت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
وی تصریح کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه شهید کاویانی و بررسی های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافران در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
انتهای پیام/ز