محمد رضا دشتی زاده رئیس هیئت کوه نوردی خارگ موفق به اجرای پروژه ملی ققنوس و صعود به ٣١ قله مرتفع ٣١ استان کشور شد.

کوهنورد خارگی به ۳۱ قله مرتفع کشور صعود کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضا دشتی زاده در ارتباط با اجرای پروژه ملی ققنوس اظهار کرد: پروژه ملی ققنوس به اجرای صحیح، قانونمند و صعود به ٣١ قله مرتفع ٣١ استان کشور گفته می‌شود که در فدراسیون کوهنوردی ایران به شماره ۲۵۲۴ ثبت شده است.

وی افزود: این پروژه را می‌توان بدون محدودیت زمانی در هر بازه زمانی کوه نورد صعود داشته باشد و در این پروژه رکورد زمانی مطرح نیست و مهم اجرای صحیح و رعایت قوانین خاص این پروژه است.

رئیس هیئت کوه نوردی خارگ تصریح کرد: هدف این پروژه ملی جلب توجه و ایجاد انگیزه بین کوهنوردان ایرانی برای انجام صعود‌های داخلی به غیر قلل معروف مانند دماوند است که باعث شناخت زیست بوم‌های منطقه و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ایران اسلامی می‌شود.

دشتی زاده گفت: باتوکل بر خداوند منان و متعال توانستم به عنوان اولین کوهنورد در استان بوشهر، وزارت نفت و دومین رئیس هیئت کوهنوردی در ایران فاتح پروژه سیمرغ قله‌های ایران شوم که جای تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که همراه ما بودند تا این پروژه به اهداف ترسیم شده خود برسد.

انتهای پیام/م

اجرای پروژه ملی ققنوس

برچسب ها: کوهنوردی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.