رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از اختصاص ۲۰ درصدی خدمات مشاوره کلینیکی فنی مهندسی از کل کشور به میزان ۱۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

اختصاص ۲۰ درصدی از خدمات مشاوره کلینیکی فنی مهندسی کل کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده مقدم در نشست بررسی و رفع موانع واحد‌های تولیدی گفت: بررسی و پیگیری مسائل واحد‌های تولیدی با برگزاری نشست‌های کارشناسی ودستگاه‌های اجرایی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: با تلاش بی وقفه میتوان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تولید حمایت و مسائل و مشکلات موجود واحد‌های تولیدی را برطرف کنیم. مهدی زاده تاکید کرد: باید با توجه به شرایط اقتصادی منطقه، از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای رشد صنعت و تولید کیفی بیشتر با هدف اشتغال پایدار وعرضه تولیدات در بازار‌های جهانی بهره گیریم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه تولید دارد و شرایط برای سرمایه گذاری و استقرار متقاضیان واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مهیا است.

مهدی زاده افزود: طی سال گذشته این مجموعه تمام تلاش خود را برای کمک به واحد‌های تولیدی و احیاء تعداد ۶۳ واحد صنعتی راکد با مشاوره خدمات فنی و مهندسی کلینیکی مجددا به چرخه تولید و اشتغال به انجام رساند.

انتهای پیام//ف. ح
 

بازگشت ۶۳ واحد صنعتی راکد با مشاوره خدمات فنی و مهندسی کلینیکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.