به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛عبدالمحمد زاهدی استانداردر جلسه مدیریت بحران با اشاره به پنج آتش سوزی رخ داده از ابتدای امسال گفت: واحدهایی که مواد شیمیایی دارند باید به صورت مداوم اطلاعات اجناس خود را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت بحران بدهند.
زاهدی گفت: در صورت ندادن اطلاعات مسئولیت به عهده مدیریت آن واحد تولیدی است و خسارتی از طرف بیمه داده نمیشود.
زاهدی گفت: تیمهای بازرسی هم علاوه بر بازرسی مداوم باید تذکرات لازم را به واحدها بدهند.
استاندار با بیان اینکه نگهداری مواد شیمیایی در انبار داری نوین استاندارهای خاص خود را دارد گفت:: تمام این استانداردها در انبارداری رعایت و تاسیسات برق و سیستم ورود و خروج انبار باید مدام چک شود.
زاهدی همچنین بر آموزش گروههای هدف و نوسازی تجهیزات ایمنی تاکید کرد و گفت:شهرکهای صنعتی میتوانند با ارایه گزارش مکتوب به مدیریت بحران کشور امکانات مورد نیاز را درخواست کنند.
استاندار همچنین از شهرداری خواست شهر صنعتی البرز را برای مواقع بحرانی تجهیز کند.
انتهای پیام/