دادستانی مرکز مازندران در خصوص احتکار اقدامات مناسبی با سازمان تعزیرات حکومتی در مازندران داشته است.

سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: دادستانی در خصوص احتکار اقدامات مناسبی با سازمان تعزیرات حکمتی در استان داشته است.

وی با بیان اینکه در خصوص احتکار جلسه موثر و خوبی با رییس سازمان تعزیرات حکومتی استان انجام شد، افزود: با توجه به اینکه اختیار و تصمیم گیری در خصوص اموال مشکوفه در اختیار سازمان تعزیرات است، دادستانی استان به دستور ویژه دادستان کل کشور در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان و مفسدین اقتصادی دادستانی استان حمایت های ویژه ای در مورد کشف و کمک وهمچنین ابلاغ دستورات قضایی  انجام داده است.

حسینی عالمی گفت: در نامه نگاری ها و تماس های صورت گرفته در این خصوص به تمامی دادستانهای شهرستانهای استان ابلاغ شده است تا هر کجایی که نیاز به ورود دادستانهای شهرستان درحمایت از همکارانمان در سازمان تعزیرات است، با جدیت ورود داشته و اقدامات قانونی و موثری در جهت مبارزه با احتکار کنندگان به عنوان مدعی العموم انجام گیرد.

دادستان مرکز استان افزود: دادستانی استان همواره و در همه حال با جدیت با کسانی که اقدام به احتکار و یا اخلال در نظام اقتصادی کشور و استان داشته باشند به شدت برخورد قانونی خواهد کرد و همچنین یاد آورشد مجازات های سنگینی نیز در انتظار مفسدان اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برخورد با محتکران در مازندران

برچسب ها: دادگستری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.