رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور از عضویت بیش از یک میلیون بهره بردار بخش کشاورزی در نظام صنفی کشاورزی کشور خبر داد.

عضویت بیش از یک میلیون بهره بردار بخش کشاورزی در نظام صنفی کشور

محمد شفیع ملک زاده، رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه در کل کشور یک میلیون و 200 هزار نفر از بهره برداران بخش کشاورزی را به عضویت نظام صنفی کشاورزی در آورده ایم افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های خاص در بخش هویت  بخشی، سازماندهی و تنظیم و ساماندهی مشاغل بخش کشاورزی و دفاع از حقوق و مطالبات بخش کشوری این نظام را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

وی با اشاره به این امروز نظام صنفی کشاورزی به این نتیحه رسیده است که جلسات منطقه ای را تشکیل دهد افزود: هدف از برگزاری این جلسات منطقه ای که کل استان های کشور را به پنج منطقه تقسیم کرده ایم آسیب شناسی و تبادل اطلاعات واستفاده  از تجربیات سایر استان ها می باشد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور افزود: ما امروز در کشور با بحران و کمبود آب روبرو هستیم که باید کشاورزان و دولت دست به دست هم دهند تا از بحران آب گذر کنیم که یکی از راه های اساسی صرفه جویی  و مصرف بهینه است که مصرف بهینه در بخش کشاورزی استفاده از آبیاری نوین و تحت فشار می باشد.

ملک زاده خاطر نشان کرد: استفاده از آبیاری نوین و تحت فشار مستلزم هزینه می باشد که در این رابطه بیشترین اعتبارات بخش کشاورزی به این امر اختصاص داده شده و قرار است برای هر بهره بردار استفاده از این طرح 85 درصد تسهیلات بلاعوض داده شود.

انتهای پیام/ح

کشور با بحران و کمبود آب روبرو است

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.