مجموعه « گاف » اثر بارما شریبی به زودی در انتشارات مایا منتشر می شود.

«گاف» به زودی به بازار می آیدنیما معماریان مدیر اجرایی نشر مایا در گفتگو با خبرنگار  ،حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به تغییرات کلی در این نشر، در خصوص کتاب های در دست انتشار نشر مايا گفت: مجموعه «گاف» هفتمين اثر بارما شريبى است، اشعار این مجموعه در قالب شعر سپید کوتاه با درون مایه ای اجتماعی و عاشقانه سروده شده اند.

وی افزود:این مجموعه شعر که به زودی در انتشارات مایا منتشر می‌شود ماحصل سال‌ها تلاش و تجربه بارما شریبی است از این رو امیدواریم مانند دو مجموعه  پیشین این شاعر که در نشر مایا منتشر شده است، با استقبال مخاطبان ادبیات روبه رو شود.

 مدیر اجرایی نشر مایا  بیان کرد:«سمفونی کلاغ‌ها» عنوان اولين مجموعه شعر نسیم شاطرکریم است که به زودی در انتشارات مایا منتشر می‌شود. شعرهای این مجموعه با نگرشی متفاوت و درون مایه‌ اجتماعی، عاشقانه، دغدغه‌های شهری و مسائل روزمره در قالب شعر سپید بلند سروده شده اند.  

معماریان با بیان اینکه این مجموعه شعر برایم اهمیت زیادی دارد و اولین مجموعه‌ این شاعر است،بیان کرد: اولین مجموعه شعر او دلیل بر تازه کار بودن صاحب اثر نیست. نسیم شاطرکریم سال های زیادی نوشته است اما همیشه برای تولد یک مجموعه شعر، حساسيت زيادى داشته از این رو امیدوارم این مجموعه هم رضایت مخاطبان را برآورده کند.

مدیر اجرایی انتشارات مایا با اشاره به مجموعه شعرهای دیگری که در این انتشارات به زودی منتشر می‌شود بیان کرد مجموعه شعر «طعم نم‌دار هذیان» اثر ماندانا محیطی، مجموعه شعرهای سپید وی و اولین کتابش است که به زودی منتشر می‌شود. از مجموعه شعرهای دیگری که در انتشارات مایا به زودی منتشر می‌شود می توان به «گریزان» اثر محدثه محمدپور اشاره کرد. این مجموعه شعر در قالب کلاسیک سروده شده و بسیار ساختار شکنانه است چون در آن با تغییر فرم و وزن به صورت خود خواسته و برنامه ریزی شده مواجه می‌شویم که می تواند برای مخاطبان اتفاقی متفاوت باشد.

معماریان با اشاره به کتاب جدید این انتشارات اظهار داشت: «پرنده ای که نفس می کشد ولی مرده‌ست» عنوان کتاب بهار حق‌شناس است ،در این مجموعه شعر آثاری در قالب غزل های نئوکلاسیک و چهارپاره دیده می شود این کتاب اصولا گزینشی از فعالیت های دهه‌ 80 و 90 این شاعر است.

انتهای پیام/

«گاف» به زودی منتشر می شود

برچسب ها: شعر ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.