مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان از ساخت و مقاوم سازی مسکن برای مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد معینی پور مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان گفت:۶۳۳ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ساخته و مقاوم سازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین دغدغه نیازمندان تأمین مسکن است افزود: برای کمک به ساخت و خرید مددجویان شهری تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون تومان و مددجویان روستایی تا سقف مبلغ ۱۵ میلیون تومان میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان اعتبار موردنیاز برای تأمین ۶۳۳ مسکن شهری و روستایی را ۱۹ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عنوان کرد.

محمد معینی پور گفت: امسال کمیته امداد هرمزگان با مشارکت بنیاد مسکن، موسسه‌های خیریه برای ساخت و مقاوم‌سازی ۶۶۳ مسکن شهری و روستایی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در سال ۹۶ بیش از شش میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان درزمینهٔ احداث، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شده است.
مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان گفت:تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا‌ها و مناطق محروم استان هرمزگان از دیگر اقدامات این نهاد است.

انتهای پیام/ر

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.