با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر انبار بزرگ امدادی هلال احمر در زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ انبار بزرگ امدادی جمعیت هلال احمر با مساحت هزارو ۲۰۰ مترمربع در شهرستان زرندیه در مراسمی با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و مسئولان استان مرکزی و شهرستان زرندیه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: با وجود اینکه به هر شعبه مجوز احداث ۲۴۰ مترمربع انبار امدادی داده می‌شود، اما با توجه به نزدیکی شهرستان زرندیه به تهران و معین بودن استان مرکزی و آمایش سرزمینی و پیگیری‌های خوبی که توسط استان صورت گرفت، مجوز احداث هزارو۲۰۰ مترمربع انبار به این شهرستان داده شد.

سلیمی افزود: حداقل ۲ میلیارد تومان برای تجهیز این انبار صرف خواهد شدو در کمتر از سه ماه بقیه اقلام مورد نیاز این انبار تحویل استان مرکزی می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی از نظر زیرساختی جزو استان‌های برتر است که می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه یکی از ۵ مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات کشور در شهرستان ساوه قرار دارد امیدواریم که این مرکز بتواند اثرگذاری خود را افزایش دهد تا از این پتانسیل استفاده بیشتری شود.

سازمان هلال احمر یک ارگان غیردولتی مردمی است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: ساختار هلال احمر ما مردمی است و مردم در تمام سطوح این سازمان حضور دارند و انتخاب توسط آن‌ها انجام می‌شود و به این می‌بالیم که یک ارگان غیردولتی مردمی هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح آمادگی جمعیت هلال احمر با احداث و تجهیز انبار‌ها به عنوان یکی از زیرساخت‌های پاسخگویی در سوانح و بحران‌ها اضافه کرد: هرچه قدر بتوانیم توان امدادی جمعیت را ارتقاء دهیم پاسخگویی سریعتر، مطلوبتر به حوادث خواهیم داشت.

بهره برداری از انبار بزرگ امدادی هلال احمر در زرندیه +عکس


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.