رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که راه امام حسین(ع) در کشور ادامه دارد و مردم عاشورایی هستند، انقلاب اسلامی بیمه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی انقلاب اسلامی امروز در همایش ائمه جماعات و مبلغان شهرستان رشت گفت: پیشوایان دینی همواره رسالت مبارزه با ظلم و استبداد را به عهده داشتند.

وی بزرگ‌ترین موفقیت امام (ره) را تشریح راه امام حسین (ع) برای مردم اعلام کرد و افزود: نوحه و روضه برای امام حسین (ع) بسیار سازنده و کارساز است اما امام (ره) راه سیدالشهداء (ع) را به جامعه شناساند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم با شناخت راه امام حسین (ع) حماسه انقلاب اسلامی را آفریدند، اظهار داشت: هنگام دستگیری امام (ره) در خرداد سال ۴۲ مردم به خیابان‌ها آمدند و رهبر خود را تنها نگذاشتند.

روحانی تشریح مبانی انقلاب اسلامی را برای مردم حائز اهمیت دانست و بیان کرد: تا زمانی که راه امام حسین (ع) در کشور ادامه دارد و مردم عاشورایی هستند، انقلاب اسلامی بیمه است.

همایش ائمه جماعات و مبلغان شهرستان رشت با عنوان "بررسی ویژگی روحانیون در تراز انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی (ره) " در آستانه ماه محرم امروز در رشت برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

برگزاری همایش ائمه جماعات و مبلغان شهرستان رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.