تفاهم نامه همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه های عمومی استان با هدف افزایش همکاری ها و استفاده از ظرفیتهای مشترک امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: رویکرد کتابخانه های عمومی ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت و آرمانهای انقلاب اسلامی میباشد.

وی در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت افزود: روزهای  دفاع مقدس راهگشای بسیاری از مشکلات کشور بوده و در حال حاضر نیز می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و با همت و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بتوانیم قدردان خون شهدا باشیم.

سبزیان گفت: نهاد کتابخانه های عمومی یکی از نهادهای فرهنگی خالص از حیث فرهنگی و دلبسته به آرمانهای انقلاب اسلامی است و امیدواریم بتواند یکی از بازوان پرقدرت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس باشد.

 

اکبر نجاتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  در ادامه این جلسه با اشاره به عظمت و جایگاه رفیع جهاد و شهادت گفت: کتاب و کتاب خوانی تاثیر زیادی در اذهان عمومی دارد و ما باید از این تاثیرگذاری برای فرهنگ سازی در حوزه جهاد و شهادت استفاده کنیم.

گفتنی است که تبلیغ و ترغیب ایثارگران، جانبازان، همسر و فرزندان شهدا و اعضاء فعال بسیج جهت عضویت (رایگان) در کتابخانه های عمومی تحت نظارت «کتابخانه های عمومی»، مشارکت در فعالیت های فرهنگی با «اداره کل کتابخانه های عمومی» با رویکرد ترویج کتابخوانی جهت نشر ارزشهای دفاع مقدس از جمله تعهدات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این تفاهم نامه بود.

 

انتهاي پيام // م. ا

 

روزهای دفاع مقدس راهگشای بسیاری از مشکلات کشور بوده است

برچسب ها: دفاع مقدس ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار