معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر کمبودی درخصوص داروهای مورد نیاز شهرستان ثلاث باباجانی وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی با عنوان "کمبود شدید دارو در شهرستان ثلاث باباجانی" ،گفت  : در حال حاضر کمبودی درخصوص داروهای مورد نیاز این شهرستان وجود ندارد.

وی گفت : شهرستان ثلاث باباجانی فاقد بیمارستان بوده و پزشک متخصص در آن شهرستان فعالیت نمی نماید و بدیهی است به این دلیل ،داروهای تخصصی و فوق تخصصی در آن شهرستان توزیع نمی گردد.

محمدی با اعلام اینکه تمامی داروهایی که پزشکان‌ مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی مجاز به تجویز آن هستند ،به طور کامل در شهرستان موجود است ،افزود: در زمینه داروهای طب عمومی و بخصوص داروهای اورژانسی قطعا مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و هیچ بیماری از این بابت دچار کمبود نشده است.

وی افزود : در شهرستانهای دیگر استان نیز مشکل خاصی در زمینه تامین دارو نداریم و در شهر کرمانشاه توزیع برخی اقلام مهم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، از طریق داروخانه های دولتی و طبق ضوابط خاصی انجام می گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

در شهرستانهای دیگر استان نیز مشکل خاصی در زمینه تامین دارو نداریم

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.