مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:: از مجموع پنج هزار واحدی که درمناطق زلزله زده باید بازسازی کنیم، تاکنون بازسازی ۵۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : تمام واحدهای مسکونی آسیب دیده مددجویان مناطق زلزله زده استان تاپایان امسال بازسازی خواهد شد.

وی گفت : از مجموع پنج هزار واحدی که در مناطق زلزله زده باید بازسازی کنیم، تاکنون بازسازی 500 واحد را به اتمام رسانده و تحویل مددجویان داده ایم.

وی از تحویل دو هزار واحد دیگر در مهر ماه خبرداد و اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال موضوع ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده را به اتمام خواهیم رساند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در زلزله سال گذشته جمعا شش هزار نفر به مجموع افراد تحت پوشش کمیته امداد استان اضافه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در مناطق شهری و روستایی استان فاقد مسکن هستند، گفت: طبق تفاهم نامه ای که امروز(چهارشنبه) با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفترتأمین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد با سپاه نبی اکرم(ص) امضاء کردیم، با مشارکت این نهاد 450 واحد مسکونی مددجویی در روستاهای استان احداث می شود.

خدرویسی همچنین از تلاش برای انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و اداره کل راه و شهرسازی استان خبرداد و افزود: در نظر داریم با انعقاد این تفاهم نامه، مسکن های مهر فاقد متقاضی را که دارای پیشرفت خوبی هستند، از این اداره کل تحویل گرفته و با تکمیل آن به مددجویان فاقد مسکن تحویل دهیم.

انتهای پیام/د

انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.