مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه از واریز حقوق خردادماه به حساب کارگران این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید اسد بیگی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه با اشاره به تعهدات قبلی و موافقت نمایندگان با کارفرما بیان داشت: حقوق خردادماه به حساب کارگران این شرکت امروز به حساب آن ها واریز شد.

وی افزود: پیگیر پرداخت سایر معوقه ها شامل حقوق تیر و مرداد نیز هستیم.

حمید ظریف خسرجی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش اظهار کرد: دوشنبه گذشته وعده پرداخت این حقوق تا پایان هفته جاری را دادیم که امروز این وعده محقق شد و طبق توافقات صورت گرفته قرارداد کارگران با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش تنظیم و طرح طبقه بندی مشاغل بازنگری می گردد.

وی تصریح کرد: در بخش قراردادها نیز نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت مستقر می شود تا تمام تلاش خود را برای تضمین آینده شغلی کارگران و تنظیم قراداد فی مابین طرفین بکار گیرد.

ظریف خسرجی اذعان داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از تاریخ 28 اسفند سال گذشته، 6 ایراد وارده به قراردادهای موجود را به شرکت تذکر داده است، ولی متاسفانه رفع نشده اند که پیگیری برای رفع آن ها ادامه دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تلاش بر این است که عنوان کارگر روزمزد از قرارداد کارگران حذف شود و کارگران با شرکت نیشکر هفت تپه به صورت مستقیم قرداد ببندند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش گفت: از این پس کارگران با پیمانکاران نیروهای انسانی قرارداد نخواهند بست.

انتهای پیام/گ

اعتراض کارگران در خصوص پرداخت نشدن حقوق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.