درنشست اعضای ستاد امور جوانان مهاباد از اختصاص بیش از هفتاد میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل طرحهای عمرانی ورزشی استان درسالجاری خبرداده شد .

در ششمین نشست ستاد امور جوانان مهاباد که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل شده بود مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت:در بخش کاهش آسیب های اجتماعی امسال حدود 2 میلیارد تومان برای برگزاری کلاسها، کارگاهها ونمایشگاهها هزینه شده است.

چمن گلی با اشاره به اینکه  امسال چند خانه ورزشی در استان افتتاح می شود  افزود: همچنین  استادیوم های ورزشی 15 هزار نفری ارومیه، 5 هزار نفری آزادی مهاباد، 5 هزار نفری سلماس و 5 هزار نفری خوی  هم  ، 22 بهمن امسال افتتاح می شود.  که برای تکمیل آنها و اجرای طرحهای ورزشی بیش از هفتصد میلیارد ريال هزینه شده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد هم دراین نشست گفت:  حدود ده سازمان مردم نهاد در امور جوانان مهاباد فعالند که امسال کارگاهها، همایش ها و جشنواره های زیادی را در زمینه  کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان برگزار کردند .

مصطفی پور به همایش تجلیل از نخبه های شهرستان  هم اشاره ای کرد و گفت: حدود 60 نفر برای شرکت در این جشنواره  نام نویسی کرده اندکه  در مهر ماه  از آنان تجلیل خواهد شد .

دراین نشست حکم ریاست ستاد ساماندهی امور جوانان مهاباد به فرمانداراین شهرستان اهدا شد .

بررسی دلایل اعتیاد وطلاق بین جوانان، تشویق جوانان به ورزش واحیای ورزش محلات از موضوعات دیگر این نشست بود.

انتهای پیام/ع

تکمیل طرحهای عمرانی ورزشی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.