معاون مشارکت‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت:در صورت تصویب آیین‌نامه جدید اجرایی شورا‌های اجتماعی محلات شاهد توانمندی و اثربخشی بیشتر شورا‌های اجتماعی محلات در شهر مشهد خواهیم بود.

تصویب آیین‌نامه اجرایی شورا‌های اجتماعی محلات مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رضا دانایی معاون مشارکت‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در نشست فصلی شورا‌های اجتماعی محلات منطقه ثامن گفت: به زودی آیین‌نامه اجرایی شورا‌های اجتماعی محلات مشهد مقدس توسط شورای اسلامی شهر مصوب می‌شود، این شورا‌ها می‌توانند به مشابه یک پارلمان محلی نقش به سزایی در تصمیمات مدیران شهری برای ارائه مطلوبتر خدمات داشته باشند.

رضا دانایی افزود: شورا‌های اجتماعی محلات تاکنون براساس یک دستورالعمل اجرایی درون سازمانی که از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهیه و تدوین شده بود عمل می‌کردند که البته تاکنون اقدامات مثبتی را رقم زده اند.

وی افزود: پس از آغاز به کار مدیریت جدید شهری و با توجه به اهمیت و نقش موثر شورا‌های اجتماعی محلات و پس از بازنگری‌های مختلف در آیین‌نامه اولیه که توسط کارشناسان و صاحب نظران امر صورت گرفت، لایحه آیین‌نامه اجرایی شورا‌های اجتماعات محلات اخیرا تقدیم شورای اسلامی شهر شده تا پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر به تصویب برسد.
 
سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن نیز با بیان اینکه جلسات و نشست‌های مردمی ظرفیت مناسب و فرصت مغتنمی جهت ارتباط مستقیم مسئولان و مدیران با، ولی نعمتان خود یعنی مردم و شهروندان و شنیدن درد دل و خواسته‌های آنان می‌باشد، اظهار کرد: تا آنجا که در حوزه اختیارات و مسوولیت ما باشد، سعی در خدمت‌رسانی به شهروندان و حل مشکلات ساکنان منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.