سه پروژه ورزشی در روستاهای جزیره قشم با حضور استاندار هرمزگان و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سه پروژه ورزشی در روستاهای جزیره قشم با حضور استاندار هرمزگان و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید. این پروژه ها شامل سالن ورزشی چند منظوره روستای طبل، زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای جی جیان و زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای تنبان بود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این طرح ها با بیان اینکه پروژه های ورزشی دارای کیفیت و امکانات خوب در این روستاهای جزیره قشم احداث شده است، عنوان کرد: مردم و دهیاری ها در بسیاری از کارها در روستاها مشارکت دارند که روند کارها را سرعت می بخشد و در اجرای این پروژه ها نیز شاهد این مشارکت بودیم.

وی ادامه داد: مشارکت و همراهی مردم در رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور بسیار نقش آفرین است.

استاندار هرمزگان افزود: با هماهنگی، تدبیر، همدلی و همراهی می توانیم فضای جنگ اقتصادی را که دشمن ایجاد کرده به فرصت طلایی برای رشد و پیشرفت بیشتر تبدیل کنیم.

همتی بیان داشت: در شرایط ارزی فعلی، جذابیت بسیاری برای صادرات وجود دارد و باید سرمایه گذاری برای تولید با نگاه به صادرات افزایش یابد که این امر موجب ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

بهره برداری از پروژه های ورزشی در روستاهای جزیره قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.