فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کشف مواد مخدر در استان سمنان ۹۷ درصد رشد داشت و طی پنج ماهه سال جاری سه هزار و ۴۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط‌ شده است.

کشف بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه طی پنج‌ماهه سال جاری یک هزار و ۹۸۱ نفر در خصوص جرائم مربوط به مواد مخدر در استان دستگیر شدند گفت: این رقم نسبت به پارسال ۱۸ درصد رشد داشت.

وی در ادامه افزود: کشف مواد مخدر در استان سمنان ۹۷ درصد رشد داشت و طی مدت ذکر شده سه هزار و ۴۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ریشه بسیاری از وقوع جرائم از مواد مخدر ناشی می‌شود ابراز داشت: برای آگاه‌سازی جوان‌ها و به‌ویژه نوجوانان کارگاه‌های آموزشی مواد مخدر به‌صورت دوره‌ای در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود که خوشبختانه از این نظر دانش آموزان استقبال خوبی را داشتند.

سردار روح‌الامین قاسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن متوجه کل جامعه است و مبارزه جدی با آن تنها در اختیار نیروی انتظامی نیست و نهادهای دستگاه‌های مختلفی در این کار دخیل هستند که حضور و مشارکت همه‌جانبه آن‌ها می‌تواند به کاهش ناهنجاری‌های ناشی از مصرف موارد مخدر منجر شود.

انتهای پیام / ز

جزییات کشف بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.