لیگ ملت های اروپا با هشت دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم های آلمان و فرانسه به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب رقابتهای لیگ ملت های اروپا، از ساعت 23 و 15 دقیقه ، هشت دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم های آلمان و فرانسه در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

توقف قهرمان جهان در مونیخ مقابل آلمان/شروع مقتدرانه شاگردان گیگز در شب رکوردشکنی بیل

این دیدار در گروه اول سطح A رقابتها برگزار شد و دو تیم علی رغم داشتن موقعیت های گل، نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند. درخشش آرئولا دروازه بان فرانسه در این مسابقه یکی از دلایل نداشتن گل در مسابقه بود. هلند دیگر تیم این گروه سه تیمه است.

پیش از آغاز این دیدار تونی کروس جایزه خود به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آلمان را دریافت کرد.

توقف قهرمان جهان در مونیخ مقابل آلمان/شروع مقتدرانه شاگردان گیگز در شب رکوردشکنی بیل

در دیگر مسابقات همزمان، تیم جمهوری چک در گروه اول سطح B میزبان اوکراین بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  در گروه چهارم همین سطح ولز با هدایت رایان گیگز با نتیجه چهار بر یک مهمانش ایرلند را مغلوب کرد. گرت بیل که در این مسابقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند، به نخستین بازیکن تاریخ ولز تبدیل شد که به رکورد 30 گل زده برای این کشور می رسد.

توقف قهرمان جهان در مونیخ مقابل آلمان/شروع مقتدرانه شاگردان گیگز در شب رکوردشکنی بیل

در گروه سوم سطح C اسلوونی میزبان بلغارستان بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.در همین گروه نروژ با دو گل قبرس را شکست داد.

در گروه اول سطح D لیتوانی مقابل آندورا به تساوی بدون گل رسید. از ساعتی قبل نیز در این گروه قزاقستان با دو گل مقابل گرجستان شکست خورده بود.

در گروه چهارم سطح D نیز ارمنستان دو بر یک لیختنشتاین را برد و جبل الطارق با دو گل مغلوب مقدونیه شد.

این مسابقات با حضور 55 تیم در 4 سطح برگزار می شود و در هر سطح چهار گروه قرار دارد. سطح هر تیم با توجه به رنکینگ آنها در فیفا مشخص شده است. در سطح های A و B گروه ها سه تیمه و در دو سطح بعدی گروه ها چهار تیمه هستند.


بیشتر بخوانید:پیروزی گرجستان مقابل قزاقستان در نخستین مسابقه تاریخ لیگ ملت‌های اروپا


انتهای پیام/

نتایج شب نخست لیگ ملت های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار