امام جمعه جیرفت گفت: منکر قدرت پرستی، مقام طلبی، توجه نکردن به شرایط جامعه و نداشتن بصیرت سبب بروز مشکلات اقتصادی امروز شده است.

نداشتن بصیرت سبب بروز مشکلات اقتصادی امروز شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن گرامی داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: منکر قدرت پرستی، مقام طلبی، توجه نکردن به شرایط جامعه و نداشتن بصیرت سبب بروز مشکلات اقتصادی امروز شده است.

حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: کار مخلصانه برای رضایت پروردگار است ولی تکبر و فخر فروشی، عامل ریاکاری و سبب شیطان دوستی و دوری از خداوند می شود.

وی ادامه داد: سرانجام تکبر و حسادت، جنایت و قتل است از این رو همه باید مفاسد اخلاقی را از خود خارج کنند.

خطیب جمعه جیرفت به مساله حقوق های نجومی اشاره کرد و افزود: یکسال پیش مساله حقوق های نجومی مطرح شد و سرانجام در قانون برنامه ششم توسعه، قانون راه اندازی سامانه ای که تمام حقوق مسئولان مشخص شود ایجاد ولی این قانون تصویب نشد.

وی ادامه داد: هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت سازی رای نمایندگان مطرح شد که این طرح در جلوگیری از فساد نقش مهمی را ایفا می کند.

حجت الاسلام سعادت فر به نامه منتشر شده یکی از سران فتنه خطاب به مجلس خبرگان اشاره و تصریح کرد: این فتنه گران از مهربانی رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند.

وی افزود: این نامه دنبال تغییر مسیر انقلاب است و این حرف را نیز دشمنان بیان می کنند از این رو این اشخاص عوامل داخلی دشمن هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار