معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: آمریکا با تمام توانمندی‌های ظاهریکه در اختیار دارد قادر به انجام اقدامی علیه اسلام نخواهد بود.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرتیپ علی فدوی با اشاره به جنگ روانی دشمن اظهار داشت: 40 سال است که به روال‌های مختلف عمل کردیم و در بسیاری از آن‌ها هم پیروزی و موفقیت قطعی داشتیم حتی زمانی که همه دشمنان ما متحد شدند تا علیه ما اقدامی انجام بدهند موفق بودیم بنابراین وقتی به صورت مشخص و قطعی این تجربه را داریم باید برحسب این تجربه عمل کنیم.

وی بیان کرد: نمی‌شود در انقلاب اسلامی مسئول بود و براساس مبانی اسلام و انقلاب اسلامی عمل نکرد، اگر در سخت‌ترین شرایط براساس مبانی اسلام و انقلاب اسلامی عمل کردیم و موفق شدیم پس حتماً در کار آسان‌تر نیز موفق می‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره اقدامات و تهدیدهای مقامات آمریکایی علیه کشورمان افزود: طی 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ‌آمریکایی‌‌ها نه از روی قدرت بلکه از روی ترس و براساس قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران، ‌با خوف و ترس اقدامات زیادی را علیه کشورمان ‌انجام ‌داده‌اند، اما سال‌هاست که متوجه شده‌اند ‌‌جنگ‌ به هیچ وجه نتیجه نمی‌دهد؛ از این‌رو به دنبال جنگ اقتصادی، نرم و روانی هستند ولی انقلاب اسلامی این تهدید را به فرصت بزرگ تبدیل می‌کند و موفقیتی بزرگ‌تر از قبل به دست می‌آوریم.

فدوی در ادامه در مورد به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: در مورد موضوع فلسطین زمانی که دشمنان در اوج بودند و در منطقه هیچ‌گونه معارض و مخالفی نداشتند نتوانستند موضوع فلسطین که موضوع اسلام است را از بین ببرند حال اکنون که جبهه مقاومت و جبهه حق در اوج قدرت است راه به جایی ندارند.

وی در همین زمینه تأکید کرد: قطعاً آمریکایی‌ها قادر نخواهند بود این موضوع مهم اسلام را از بین ببرند و به فراموشی بسپارند چرا که انقلاب اسلامی و ایران نماد جبهه حق است.

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا توانایی انجام اقدامی ‌علیه انقلاب اسلامی را ندارد، گفت: سردمداران آمریکا با تمام توانمندی‌های ظاهری که به لحاظ رسانه‌ای و تصویرسازی در اختیار دارند قادر به انجام اقدامی علیه اسلام نخواهند بود چرا که ‌خداوند فرموده ‌من طرف جبهه حق هستم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند