رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان گفت آمریکا مانع تشکیل دولت در لبنان می‌شود.

مقام لبنانی: آمریکا مانع از تشکیل دولت در لبنان می‌شودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ ماهر عبدالرزاق -- رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان -- با اشاره به اینکه آمریکا مانع تشکیل دولت در لبنان می شود، از نیروهای سیاسی این کشور خواست منافع ملی را بر منافع خارجی ترجیح دهند.

عبدالرزاق در بازدید از مرکز حزب سوری قومی- اجتماعی عکار، با «ساسین یوسف» مسئول اجرایی این منطقه نشستی برگزار کرد. در این نشست تحولات لبنان و کشورهای عربی مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

عبدالرزاق از نیروهای سیاسی لبنان خواست منافع ملی را بر منافع خارجی ترجیح دهند زیرا کسی که مانع تشکیل دولت لبنان می شود همان آمریکاست. آمریکا به دنبال طرح خرابکارانه در منطقه است و می خواهد کشورهای عربی و اسلامی و مقاومت را نابود کند تا بر ثروت های آنان تسلط پیدا کند، و فتنه و دشمنی را در میان مردم منطقه رواج دهد.

رئیس جنبش اصلاح ووحدت لبنان تاکید کرد: مردم لبنان با اکثریت مطلق خواهان دولت وحدت ملی هستند و طرح آمریکایی را نه دولت لبنان می خواهد نه عراق، زیرا آمریکا سخت در تلاش است که مقاومت را در لبنان، فلسطین، سوریه و یمن نابود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار