نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: کسب ۴ مدال توسط بانوان کاراته کا در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا سطح فنی تیم ملی دارد.

باقری: کسب ۴ مدال در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا فنی تیم ملی داردافسانه باقری نایب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کسب ۴ مدال توسط بانوان کاراته کا در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا سطح فنی تیم ملی دارد و موفقیت بانوان ما ثابت کرد که تمرینات و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته بی تاثیر نبوده و امروز شاهد درخشیدن تیم ملی کاراته بانوان در سطح آسیا هستیم.

او ادامه داد: در مسابقات کاراته یک حرکت و یا یک خطا می‌تواند رنگ مدال را تغییر دهد و اگر ملی پوشان ما دقت بیشتری داشتند به طور حتم ۴ مدال طلا برای دختران کاراته ایران بود.

نایب رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: موفقیت امروز دختران کاراته ایران به دلیل همدلی است که در تیم ملی وجود دارد و همچنین حمایتی که مسئولان فدراسیون از تیم داشتند باعث درخشیدن کاراته در آسیا شد.

باقری عملکرد تیم ملی کاراته بانوان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رزیتا علیپور و طراوت خاکسار در مرحله فینال با حریفانی مبارزه کردند که در وزن خود رنکینگ نخست جهان را در اختیار داشتند. پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی هم عملکرد خوبی در بازی‌ها داشتند و توانستند برابر حریفان خود مبارزه فوق العاده‌ای ارائه کنند.

نایب رئیس فدراسیون درباره حضور تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های مختلف عنوان کرد: بعد از بازی های آسیایی مدت کوتاهی به ملی پوشان استراحت دادیم و از فردا 18 شهریورماه اردو‌های آمادگی تیم تشکیل می‌شود تا برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا و لیگ جهانی ژاپن تمرینات خود را آغاز کنند.

او درباره حضور تیم ملی در لیگ جهانی کاراته وان آلمان گفت: باید برای ارتقا رنکینگ در لیگ‌های جهانی حضور پیدا کنیم، اما مشکلات مالی مانع از اعزام تیم به تمام لیگ‌های جهانی می شود اما فدراسیون از بازیکنانی که بخواهند در این لیگ حاضر شوند حمایت می‌کند. فدراسیون با مشکل مالی و سخت افزاری مواجه است که مانع از حضور تیم‌های ملی در رقابت‌های مختلف می‌شود و حتی در کمپ‌های تمرینی نمی‌توانیم شرکت کنیم و با وجود پتانسیل زیادی که ملی پوشان ما دارند به دلیل مشکلات در رقابت‌های مختلف غایب هستیم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در پایان گفت: درباره شرکت در کمپ‌های تمرینی و اردوهای مشترک با کشور‌های مطرح نیز دچار مشکل مالی هستیم و تا کنون نتوانستیم اردو‌های مشترک داشته باشیم و در صورتی که از نظر بودجه تامین شویم به طور حتم در این کمپ‌ها و مسابقات شرکت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

کارنامه درخشان کاراته کا‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا

پاداش مدال آوران کاراته پرداخت شد

باقری: کاراته ایران از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های جهانی است


انتهای پیام/

اظهارات باقری درباره عملکرد تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار