فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، نقش خانواده های کارکنان ناجا را در موفقیت ماموریت های پلیس انکار ناپذیر و بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم تجلیل از کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: تلاش ها و از خودگذشتگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است و نقش عمده تربیت فرزندان این قشر بر دوش همسرانشان قرار دارد .

وی در ادامه نقش تربیتی فرزندان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت : ضمن بالا بردن درک معنوی فرزندان باید توانایی ها و استعداد ها ، نیاز های شخصیتی و عاطفی فرزندان شناسایی شده و توقعات والدین از آنها در راستای این توانایی و استعداد باشد تا در راستای تقویت معنویات فرزندان استعداد ها و توانایی هایشان شکوفا شود.

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به نقش خانواده های کارکنان ناجا در موفقیت ماموریت های انتظامی خاطر نشان کرد: همسران کارکنان انتظامی نقش فداکارنه و موثر در ارتقاء روحیه کارکنان ناجا بر عهده دارند که این امر حائز اهمیت می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم زحمات و تلاش های خانواده کارکنان ناجا را امری مهم برشمرد و گفت:خانواده مهمترین و اساسی ترین بستر شخصیت آفرینی و شکوفایی توانایی ها و در نهایت تشکیل جامعه ای متعالی دارد.

وی افزود: تلاشگران عرصه نظم و امنیت جهت انجام هرچه بهتر خدمتشان نیاز به یک حمایت روحی و روانی دارند که این مهم در کانون گرم خانواده و با حمایت آنها محقق شدنی است و باید از این حیث قدردان خانواده معزز کارکنان ناجا بود.

 

 

انتهای پیام/د

زحمات و تلاش های خانواده کارکنان ناجا امری مهم است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.