واکنش آزمون به خط خوردنش از فهرست تیم ملی

پس از اینکه کی روش بالاخره روی نام سردار آزمون قلم قرمز کشید، او با انتشار پستی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

واکنش آزمون به خط خوردنش از فهرست تیم ملیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی با انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مواجه شد و فشار این انتقادات باعث شد او در تصمیمی احساسی و عجولانه اعلام کند دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند. بعد از آن جامعه‌ی فوتبال منتظر واکنش کارلوس کی روش بود تا ببیند آیا سردار هم به سرنوشت مهدی رحمتی دچار خواهد شد یا خیر.

در اولین اردوی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی که در حال برگزاریست نام سردار در میان دعوت شدگان به تیم ملی دیده می‌شد که نشان می‌داد کی روش خداحافظی او را زیاد جدی نگرفته است.

با وجود دعوت کی روش از آزمون، این بازیکن به دلایلی نامعلوم در تمرینات حاضر نشد و باز هم به دلایلی نامعلوم نامش از فهرست تیم ملی برای بازی دوستانه با ازبکستان کنار گذاشته شد.

حالا آزمون بعد از این اتفاق با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از خیریت این موضوع گفته که باید ببینیم در آینده برای این بازیکن جوان چه پیش خواهد آمد.

سردار آزمون در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با خودت تکرار کن امروز هر قدمی که بر می دارم و هر کسی که باهاش روبرو می شم برام همراه با خیر و نیکی و برکت خواهد بود."

واکنش آزمون به خط خوردنش از فهرست تیم ملی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
جناب اقای سردار افتخار پوشیدن تیم ملی ایران غرور افرین است. ناز کردن ومامانم مریضه ومن به تیم ملی نمیروم غیر از بی حمیتی نسبت به ایران تلقی میشود مسئولین دیگر نباید به سرباز ترسو ونازکن اهمیت بدهند.پیراهن تیم ملی بتو افتخار داد..وتو اهلیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست داده ای. فاتحه.
آخرین اخبار